VRÁCENÍ VÝROBKU / REKLAMACE:
Garantujeme, že všechny námi nabízené výrobky jsou bez závad, plně funkční v originálním balení spolu s návody, manuály a záručním listem od výrobce.
Prodávané výrobky naší společností jsou jen nejlepší značky a produkty jsou dodávány s plnou oficiální zárukou.
V případě, že by se na výrobku objevily některé vady, za které zodpovídáme, převezmeme veškeré starosti a výlohy spjaté s reklamací za Vás.
U všech hodinek nabízených k prodeji, jsou nejprve zkontrolované baterie, kdyby výjimečnou nepozorností došlo k tomu, že byste měli obdržet produkt s vybitou baterií, žádáme Vás o překontrolování stavu baterie před začátkem hledání práva na reklamaci.
Pokud budeme mít nějaké speciální nabídky zboží, které nejsou v optimálních podmínkách, budeme to jasně uvádět v popisu nabízeného produktu.
V případě, že nám budete vracet reklamovaný výrobek, je zapotřebí abyste prosím vyčkali na naší autorizaci, kterou od nás obratem obdržíte na Váš e-mail. Nejprve Vás požádáme, abyste kontaktovali oddělení péče o zákazníky na e-mail: podpora@b2bhodinky.cz a uvedli následující:
- č. objednávky zakoupeného produktu:
- artikl produktu:
- typ závady:
- stav výrobku (použité/nové) :
Po obdržení naší autorizace, zašlete reklamovaný výrobek řádně zabalený a pojištěný proti ztrátě na níže uvedenou adresu:
ZAGO s.r.o.
Cejl 40/107
602 00 Brno
Reklamované produkty je třeba zasílat na naší adresu kompletní, tedy včetně krabiček, manuálů a záručních listů, respektive se vším co jste k danému produktu obdrželi. Bez tohoto příslušenství nemůže být reklamace uplatňována.
Za vyřízení neoprávněných reklamací vám můžeme fakturovat.
Pro případ, že obdržíte výrobek s jakoukoliv závadou, informujte nás prosím co nejdříve avšak nejpozději do 8 dnů od převzetí zboží (viz termín dodání)
Po tomto datu nebude již Váš požadavek zohledněn.
Ujišťujeme Vás, že výrobky odpovídají normám české a Evropská unie (EU) a současně Vás informujeme, že nejsme výhradními distributory nabízeného sortimentu s výjimkou značek ALVIERO MARTINI, BREIL, HIP HOP, CHRONOSTAR, MARK MADDOX, NAUTICA, PIERRE LANNIER, SECTOR, VERSUS VERSACE, VICEROY, YONGER & BRESSON AUTOMATIQUE.
ZÁRUKA NA VÝROBEK:
Všechny výrobky prodávané naší společností jsou nejlepší značky a produkty jsou dodávány s plnou oficiální zárukou.
Podle zákona jsou všechny produkty, které se vztahují ke konečnému spotřebiteli, se zárukou 24 měsíců. Tato záruka podle evropského práva musí být podle výrobce (v případě produktů z evropské produkce) nebo dovozce (v případě produktů z produkce mimo Evropu).
Adresy Národního centra pro pomoc [World Service Centre (záruční servisy)] jsou obvykle vždy uvedeny na záručním listě, rovněž tyto adresy naleznete na oficiálních stránkách výrobců. Pokud budete mít jakékoliv problémy, naše společnost je vždy k dispozici, aby Vám pomohla, ale v žádném případě naší společnosti nemůže být uložena povinnost poskytnout další záruky nebo nahrazení této poskytované veřejné oficiální podpory.
Naše společnost zajišťuje:
Záruční a pozáruční servis značek: PIERRE LANNIER, BREIL, HIP HOP, MARK MADDOX, VICEROY, YONGER & BRESSON AUTOMATIQUE.
Záruční servis značek: ALVIERO MARTINI, NAUTICA, VERSUS VERSACE, SECTOR NO LIMITS, CHRONOSTAR.
Pokud budete potřebovat pomoc/poradit, obraťte se prosím na náš zákaznický servis (Po-Pá: 9:00-11:30, 12:30-17:00)
Tel.: +420 541 211 405 (volba 1)
Fax: +420 491 512 550
E-mail: podpora@b2bhodinky.cz