V této sekci naleznete Vaše dotazy a následné odpovědi. V případě, že v budoucnu narazíte na jakýkoliv problém, zkuste si nejprve přečíst Vaše nejčastěji kladené otázky, zda v nich nenaleznete případnou odpověď.
Co znamená tento symbol? ""
Symbol rakety (fast shipping) u položky v katalogu značí zboží, které odesíláme do 24 hodin od obdržení Vaší objednávky.
(V případě objednání zboží s tímto označením v kombinaci se zbožím bez tohoto symbolu je zboží odesláno ve standardní lhůtě 3 - 4 pracovních dnů)
Co dělat v případě, že nedostávám informační sdělení na e-mail?
Nejdříve ve své e-mailové poště prosím zkontrolujte, zda e-mail nepřišel do spamu. Pokud jej zde nenaleznete, zkontaktujte nás a my situaci vyřešíme.
Jaké je bankovní číslo účtu platné pro Slovensko?
Číslo účtu pro Slovensko je 2900300323 / 8330 (Fio banka Bratislava, a.s.)
Objednal jsem zboží a vybral platbu bankovním převodem. Kdy mám uskutečnit bankovní převod?
Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem, vyčkejte prosím s platbou do doby než obdržíte následující e-mail s předmětem: „POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY PRO ZADÁNÍ PLATBY“. Tento e-mail obsahuje detailní shrnutí a potvrzení Vámi uskutečněné objednávky a současně přesnou finanční částku a bankovním spojení našeho účtu.
Faktura za můj nákup je vložena do zásilky?
Všechny faktury jsou zasílány elektronickou formou ve formátu PDF, která je v souladu
s platnými zákony České republiky. Faktura bude odeslána na Váš e-mail, který jste uvedl/a při Vaší registraci.
Je možný osobní odběr ve Vaší provozovně v Brně?
Osobní odběry na našem sídle společnosti jsou možný na základě požadavku a to při objednávkách nad 50.000Kč nebo nad €2.000 bez DPH.
(Veškeré zásilky zasíláme naším zákazníkům těmi nejlepšími přepravními společnostmi UPS, FedEx.)
Velkoobchodní ceny jsou uváděny bez DPH?
Ano, velkoobchodní ceny jsou vždy uváděny bez DPH. Následně je u tuzemských zákazníků 21% DPH vypočítáno zvlášť před samotným potvrzením objednávky. V případě dodání zboží zahraniční společnosti v rámci státu EU, která je plátcem DPH, není DPH účtováno.
Poskytujete data a XML feedy?
Ano a nejen to :-)
V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte:
Pevná linka: (+420) 541 211 405 - volba 2
e-mail: dropshipping@b2bhodinky.cz
Kde naleznu fakturu za můj nákup zboží?
Veškeré faktury jsou zasílány ve formátu PDF na Váš e-mail. Jedná se o elektronickou formu daňových dokladů, která je zcela v souladu s platnými zákony České republiky.
Pokud byste fakturu ve své e-mailové schránce nenašli, podívejte se prosím, zda Vám ji poštovní klient omylem nezařadil do nevyžádané pošty. V případě, že ji nenaleznete ani tam, informujte nás prosím v pracovních dnech na níže uvedených kontaktech:
Pevná linka: (+420) 541 211 405
e-mail: uctarna@b2bhodinky.cz
Kolik budu hradit za dopravu zboží po České republice?
Cenu za přepravu zásilky můžete zkontrolovat jednoduše tím, že vložíte vybrané produkty do košíku a náš systém pro Vás cenu automaticky vypočítá na základě hmotnosti každé jednotlivé položky.
Při objednávce nad 50.000Kč (bez DPH), pro ČESKÉ ZÁKAZNÍKY JE DOPRAVA ZDARMA.
Podrobnější informace ohledně dodacích podmínek naleznete v sekci: Dodací podmínky
Kol'ko budem hradiť za dopravu tovaru po Slovenské republice?
Cenu za prepravu zásielky môžete skontrolovať jednoducho vložením vybraných produktov do košíka: náš systém je pre Vás automaticky vypočíta na základe hmotnosti každej jednotlivej položky.
Pri objednávke nad €2.000 (bez DPH), pre SLOVENSKYCH ZAKAZNIKOV DOPRAVA ZADARMO.
Podrobnejšie informácie ohľadom dodacích podmienok nájdete v sekcii: Dodacie podmienky
Mohu si ve Vašem velkoobchodě objednat i po 1 kuse? (CZ)
Umožňujeme velkoobchodní nákup i pod částku nižší než 8.700Kč (bez DPH), minimální množství objednávky je však nejméně 5.000Kč (bez DPH).
U velkoobchodního nákupu, při částce nižší než 8.700Kč (bez DPH), je účtován provozní poplatek 500Kč.
Při nákupu nad 8.700Kč (bez DPH) zůstává bez provozního poplatku.
Môžem si vo vašom veľkoobchode objednať aj po 1 kuse? (SR)
Áno umožňujeme veľkoobchodný nákup aj pod sumu nižšiu ako €300,00 (bez DPH), minimálne množstvo objednávky je však najmenej €200,00 (bez DPH).
U veľkoobchodného nákupu pri sume nižšej ako € 300,00 (bez DPH), je účtovaný prevádzkový poplatok € 20,00.
Pri nákupe nad € 300,00 (bez DPH) zostáva bez prevádzkového poplatku.
Je povinné hradit pojištění zásilky 0,5%?
Pro expedici zásilek využíváme přepravní společnosti FedEx a UPS, kteří toto naší společnosti účtují. Pokud si nepřejete hradit toto pojištění zboží 0,5%, můžete ve Vašem nákupním košíku toto pojištění DEAKTIVOVAT. Zásilku poté odešleme bez pojištění, je však třeba brát v potaz, že Vámi zakoupené výrobky budou cestovat na vlastní riziko a případné škody (částečná nebo úplná ztráta zboží, krádeže, poškození) nelze následně uplatňovat u naší společnosti ZAGO s.r.o.
Můžu mít vlastní prodejní ceny Vámi nabízených výrobků nebo musím dodržovat doporučované maloobchodní ceny?
Každý prodejce má možnost prodávat zboží za ceny dle svého uvážení s ohledem na vlastní provozní náklady. Naše obchodní společnost ZAGO s.r.o. neurčuje Vaše prodejní ceny výrobků. Uvedené maloobchodní ceny na našich webových stránkách a také v datových feedech, které poskytujeme prostřednictvím námi nabízených služeb ''BRONZE'' a ''SILVER'', jsou doporučované prodejní ceny nastavené výrobcem případně výhradním distributorem.
Na základě marketingových statistik a analýz pro zachování udržitelnosti vašich provozních nákladů se doporučuje pracovat minimálně s 15-20% marží.
Je Vámi prezentovaná skladová dostupnost 100%-ní?
Jak můžete shlédnout na našich webových stránkách, nabízíme přes 500.000 kusů a 30.000 modelů zboží, z toho je více než polovina zboží na našem skladě! Máme v nabídce, také část zboží, která je u našich dodavatelů, tudíž je třeba brát v potaz, že v některých případech se nemusí některý z produktů naskladnit, a to přesto, že na našem webu dochází k aktualizaci skladových zásob každých 30 minut. Z tohoto důvodu, také při platbě ''předem bankovním převodem'' žádáme vždy naše zákazníky, aby vyčkali vždy s platbou, dokud neobdrží od nás do 4 dnů e-mail s potvrzením objednávky pro zadání platby. Jednoduše z důvodu, že některý z Vámi objednaných produktů bude dočasně vyprodaný, tím tak budete mít jistotu, že zaplatíte pouze to co obdržíte.
Naskladňujeme 90 až 100% objednaného zboží. Na tuto záležitost upozorňujeme z důvodu, že náš prodej není přizpůsoben pro ''přeprodávání'' našich produktů, pokud prodejce chce přesto naše zboží přeprodávat, je třeba počítat s níže uvedeným upozorněním:
V našem velkoobchodě jsou vždy objednávky závazné, tedy i v případě, že některé z Vámi objednaných produktů se výjimečně nenaskladní.
Je možné objednat i zboží, které nemáte v nabídce, případně zboží, které máte v katalogu s 0 dostupností?
Zboží, které není v naší nabídce nebo je uvedený s 0 dostupností standartně nelze objednat (výjimkou může být poptávka většího množství konkrétních modelů od 30 a více ks od modelu). V menším množství lze také objednat hodinky, které naleznete v sekci ''NA OBJEDNÁVKU''. Jedná se o produkty z nejnovější kolekce, které pro Vás objednáváme u výrobce: SWATCH, TISSOT, HAMILTON, CK
Kdy budete naskladňovat mnou poptávané modely a jak se tuto informaci dozvím?
Informace o nových, námi naskladněných produktech jsou uváděny vždy na hlavní straně www.b2bhodinky.cz a to v sekci: ''NOVÉ ZBOŽÍ''. Naše zákazníky informujeme o nových produktech a nově naskladněných značkách také pomocí informačních sdělení na Váš e-mail, v průměru 3-4 měsíčně.
Jak náš informační e-mail vypadá? Klikněte ZDE. Budete přesměrování na databázi informačních e-mailů.
Proč zboží se skladovou dostupností 0 zůstává ve Vašem katalogu?
Pokud ponecháváme v našem katalogu zboží se skladovou dostupností 0, může to být z následujícího důvodu: Zboží pravděpodobně budeme v budoucnu opětovně naskladňovat (bez záruky), z toho důvodu je zboží v katalogu ponecháno. Dočasně nelze však objednat
(výjimkou může být poptávka většího množství konkrétních modelů od 30 a více ks od modelu)
Jsem internetový prodejce a potřebuji vědět bližší informace k hodinkám, tedy rozměr korunky, detailní funkce apod..
Z naší strany je samozřejmostí plná asistence na všechny dotazy našich zákazníků. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kdykoli kontaktovat, avšak informujeme, že: B2Bhodinky.cz není vytvořen pro internetové prodejce, kteří žádají specifické dotazy, z důvodů, že s námi chtějí spolupracovat na platformě ''real time'', tedy přeprodáváním našich výrobků, bez jakýchkoli vlastních skladů.
Jaké jsou podmínky v případě, že zboží od Vás koupím, mohu Vám jej bez udání důvodu vrátit?
Vrátit lze samozřejmě zboží, které byste od nás obdržel v neoptimálních podmínkách, tedy zboží jakkoliv poškozené. Každý námi odesílaný produkt zákazníkovi přísně kontrolujeme, avšak v případě, že by se na výrobku objevily jakékoliv vady, za které zodpovídáme, převezmeme veškerou zodpovědnost související s reklamací za Vás. Zboží vyměníme obratem za nové, v případně, že nové náhradní zboží již nebude dostupné, je Vám vystaven opravný daňový doklad.
Zboží bez udání důvodu ve 14 denní lhůtě nelze v případě velkoobchodního odběru vrátit. Náš spotřebitel je pouze fyzická osoba - podnikatel nebo právnická osoba s platným IČ. 14-ti denní ochranná lhůta pro vrácení prostředků bez udání důvodu se na tyto případy nevztahuje a veškeré vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se v těchto obchodních případech řeší dle Obchodního zákoníku. Objednávky na našem velkoobchodním portálu jsou vždy závazné, prodáváme pouze obchodním společnostem a živnostníkům s platným IČ.
Je možné úplné nebo částečné storno objednávky?
Storno, či částečné storno objednávek není možné. Objednávky na našem B2B velkoobchodním portálu jsou vždy závazné, prodáváme pouze firmám s platným IČ. Před potvrzením a odeslání Vaší objednávky vždy udělujete souhlas s následujícím sdělením: Kliknutím na ikony ''Souhlasím'' a ''Potvrzení objednávky'' stvrzuji, že dochází k uzavření oboustranně závazné kupní smlouvy se sjednanou kupní cenou a předmětem koupě, jakož i skutečnost, že jsem se jako kupující před uzavřením této smlouvy seznámil s obsahem všeobecných obchodních podmínek jako součástí této smlouvy a prohlašuji, že je mně jako kupujícímu jejich obsah ke dni uzavření kupní smlouvy znám.
Nabízíte popisky Vašich produktů pro internetové obchody?
K produktům nabízíme pouze stručný popis, který vidíte na našich webových stránkách. Jsme velkoobchod zaměřený na B2B distribuci zejména do kamenných obchodů a velkoobchodů, kteří od nás detailnější popisy k výrobkům nepotřebují (funkce k hodinkám jsou uvedeny v manuálech, které obdržíte spolu s Vámi zakoupenými hodinkami). Internetové obchody současně tvoří poměrnou část naší klientely. E-shopům asistenci v podobě popisů a xml feedu neposkytujeme. Eshopy si tvoří veškeré práce svépomocně (popisy, stahování fotografií, aktualizace atd..), bez naší asistence. Detailnější popisy lze dohledat podle artiklů na internetu.
Mohu si stáhnout z Vašich webových stránek fotografie?
Ano naše fotografie si můžete stáhnout.
Nabízíte katalogy Vámi nabízených značek hodinek a šperků?
Ano, na vyžádání mohou být spolu s objednávkou poskytnuty také katalogy, avšak pouze na určité značky, zejména na značky nabízené v sekci NEJNOVĚJŠÍ KOLEKCE.
Případně nabízíme v čele každé značky k vytištění aktuální databázi námi nabízených produktů prostřednictvím PDF a Excel, viz. obrázek:
Můžete mi přidat k mé objednávce další zboží?
Do již uskutečněné objednávky přidávat další zboží nelze. Pokud si přejete objednat další produkty, je zapotřebí uskutečnit novou objednávku. Zde budou opětovně účtovány poplatky za přepravu a v případě objednávek pod hranici 8.700Kč / €300,00 zároveň manipulační poplatek 500Kč / €20,00.
Můžete mi sjednotit 2 objednávky do jedné, abych nemusel hradit 2X poplatky?
Bohužel odstraňování manipulačních poplatků (při objednávkách nižších než 8.700Kč) a sjednocování dopravy možné není. Rádi bychom vyhověli, ale řídíme se určitými pravidly a pokud bychom tyto pravidla porušovali, ovlivnilo by to chod našeho velkoobchodu. Veškeré naše zásilky přebírá naše externí logistika, která kontroluje, naskladňuje a předává k odeslání přepravním společnostem UPS a FedEx. Všechny objednávky a každá jednotlivá objednávka je pro nás zpoplatněna. Z tohoto důvodu, tomuto požadavku vyhovět nelze.
Uskutečnil jsem objednávku na zboží s různými dodacími lhůtami, kdy bude objednávka vyřízena?
Pokud Vaše objednávka obsahuje zboží s rozlišnými lhůtami dodání, bude se řídit nejdelší dodací lhůtou, která je relevantní k objednanému zboží. Na požadavek můžeme expedovat dříve první části zboží, která má kratší lhůtu dodání, v tomto případě bude účtováno 1,5x za cenu dopravy.
Jaké jsou dodací lhůty na Vámi nabízené zboží?
= Produkty s tímto symbolem odesíláme do 24 hodin od objednání!
=Produkty s tímto symbolem jsou objednávány přímo u výrobce, dodací lhůta se tak pohybuje mezi 8-mi až 12-ti pracovními dny
* Ostatní produkty, které jsou bez symbolu naskladňujeme a odesíláme standardně do 3-4 pracovních dnů od data objednání.
Uskutečnil jsem objednávku 20-ti hodinek a 1 nebo 2 hodinky jste pro mne tentokrát nenaskladnili, jakto? Dodáte mi je později?
Ano, tato situace může někdy nastat a pokud se chybějící produkt/y nenaskladnil/y, tak k této Vaší objednávce již nebudou dodán/y. Běžně naskladňujeme 90-100% objednaného zboží, může se tedy stát, že některý zákazníkem objednaný produkt může někdy chybět. Všichni zákazníci jsou s touto informací srozuměni, tato informace se generuje zákazníkovi do e-mailu a to již při první objednávce, kterou u nás zákazník uskuteční. V e-mailu s předmětem ''Děkujeme za Vaší první objednávku''
uvádíme:
Platba:
Nyní objednávku neplaťte. O platbu Vás požádáme, až bude veškeré zboží připravené a naskladněné.
Jednoduše pro případ, že některý z Vámi objednaných produktů bude dočasně vyprodaný, budete mít tak jistotu, že zaplatíte pouze to co fakticky obdržíte.
Náš velkoobchodní prodej je především zaměřený na celkovou distribuci do kamenných obchodů a velkoobchodů, kteří nakupují námi nabízené produkty na vlastní sklady. Pokud má zájem s námi spolupracovat i zákazník, který obchoduje jako internetový prodejce, často bez nákupu zboží na vlastní sklad, je zapotřebí, aby prodejce s touto situací počítal. Bohužel není technicky možné mít z naší strany 100% aktualizaci více než 500.000 produktů, které jsou na našich skladech, přesto, že se nám daří Vaše objednávky naskladňovat obvykle bez chybějících produktů.
Platby: Kdy mám uhradit objednávku? Jakým způsobem můžu objednávku hradit?
Veškeré informace ohledně platebních podmínek naleznete v sekci: Způsoby plateb
Je možné si sjednat osobní schůzku a námi vybrané zboží si převzít osobně?
Ano, samozřejmě nás můžete přijít navštívit osobně na naší provozovně, rádi Vám ukážeme námi nabízené hodinky a šperky světových značek a zodpovíme všechny Vaše dotazy. Objednávky odesíláme přepravními společnostmi UPS na Vaší doručovací adresu, objednávky nad 50.000 Kč /€2000 je možné taktéž si převzít osobně u nás na provozovně.
Adresa naší provozovny a sídla společnosti:
ZAGO s.r.o.
Cejl 40/107
602 00 Brno
Kontakt:
Tel.: +420 776 259 511 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-17:00)
Pevná linka.: +420 541 211 405 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-17:00)
E-mail: info@b2bhodinky.cz
Mohu obdržet extra slevu?
Naše ceny jsou již velice zlevněné, jedná se o ceny rezervované velkoobchodníkům a prodejcům. Můžeme zvážit Váš požadavek extra slevy, pokud objednávka dosáhne minimální hodnoty 150.000Kč/ 5000€ pro jednotlivou značku. V tomto případě nás kontaktujte DŘÍVE než potvrdíte objednávku.
Nabízíte také nějaké další speciální nabídky pro větší velkoobchodní odběry?
B2Bhodinky.cz nabízí také speciální individuální nabídky pro skupinu našich obchodních partnerů, jak tuzemských tak zahraničních. Tyto speciální nabídky jsou určené pouze našim zákazníkům s určitou historií spolupráce. V případě zájmu, či bližších informací kontaktujte:
E-mail: info@b2bhodinky.cz
Nenašli jste svou odpověď? Jsme tu pro Vás
Kontakt:
Pevná linka.: +420 541 211 405 (Po - Pá 9:00-11:30, 12:30-16:30)
E-mail: info@b2bhodinky.cz